Survivors
A year after its disappearance, the wrecked boat Arianna is found, with half the original passengers on board - along with a mysterious woman suffering from amnesia. But it seems that the survivors are harbouring a terrible secret.
A huge cargo ship unloads a container that is brought to the shipyard: the wreck of the Arianna has come home. It is a poignant moment for the survivors who, one at a time, recover their personal belongings.