The Mopes
Singer-songwriter Mat's relatively normal life implodes when his depression takes the form of Monika, a woman that only he can see and hear - and whose sole purpose is to make his reality worse.
Mat is staying with his sister and by now, Monika has gotten used to the fact that Mat can see her; Mat still believes that he can seduce any woman and makes a bet with Monika.