The Protector
Detective Gloria Sheppard and her partner investigate a mugging; Gloria raises her two sons with the help of her younger brother; Gloria's son needs an elaborate costume for his school play.
Gloria and Michelle investigate the murder of a beloved college adviser at a prestigious private school; Gloria considers sending Nick to a private school.
Gloria and Michelle dig through a long list of suspects to catch the murderer of a plastic surgeon; Gloria's ex-husband returns.