The Roy Rogers Show
“Happy trails to you, until we meet again!” Inspired by the long-running radio series, The Roy Rogers Show features King of the Cowboys, Roy Rogers, the Queen of the West, Dale Evans, their humorous sidekick, Pat Brady, Rogers’ faithful horse, Trigger, and wonder dog, Bullet as the team rescues local citizens from scheming outlaws.
A saloon hostess threatens her stepson to gain control of the final piece of a treasure map.
The FBI questions a waitress in Dale's café who is the girlfriend of a criminal.