Theresa Wolff
Passion
During a nighttime drive, Theresa Wolff collides with a man who suddenly appears in front of her car. Though he emerges from the accident without serious injury, he is found dead the next day in the morgue. The man, Gábor Kertész, was a musician with the Jena Philharmonic. His death is ruled a suicide, as he is believed to have jumped to his death. Wracked with guilt, Theresa questions whether she was drawn to the captivating presence of the young musician.