Zinfandel SitCom
Cynical, good-looking Joshua lives together with failed artist Lamarus. Their new roommate Laila may look incredibly well-behaved at first glance, but the literature student surprises them with some secret inclinations.
Even Tom wouldn't miss seeing Laila perform at a poetry reading. Lamarus, however, would - in spite of his creative assistance earlier in the process. Joshua, as it turns out, is there only to meet his blind-date. Kathrin is there for Joshua and, apparently, Jutta has her very own plans with Laila for the evening. What a show.