David Frum; Rob Reiner; Debbie Wasserman Schultz ; Alexandra Pelosi; Herman Cain
S10, E1: Live from Los Angeles, Bill Maher and his guests dissect the cast of characters on Wall Street, in Hollywood, in Washington and around the world – covering hot topics as health care, the federal debt, energy, guns, education, the environment and more.