Tom Clancy's Jack Ryan Kilder og metoder
S1, E6: Jacks moralkodeks testes, da han og Greer bruger en tyrkisk kriminel til at hjælpe med at opspore et værdifuldt mål, der kan hjælpe dem på sporet af Suleiman. Hanin forsøger at undvige sine efterfølgere og beskytte sine døtre. Cathy undersøger et udbrud af en smitsom form af ebola, der kan pege på noget mere ildevarslende.