The Fourth Dimension: Space Time/Body Spirit
S2, E4: Apparently you gotta use time to move in space, so while working on Ajjan, Terence and Najja hit a roadblock that neither flight nor teleportation can solve – and turn to couples therapy for guidance. Later, they plan a parallel journey back to The Source.