So Undercover
Molly (Miley Cyrus) har droppet gymnasiet for at arbejde i sin fars detektivbureau. Dagene går med at fælde utro ægtefæller og småtyve. Men en dag ændrer Mollys liv sig radikalt, da FBI tilbyder hende et undercoverjob, hvor hun under navnet Brooke Stonebridge skal infiltrere et universitetsmiljø. Under en større makeover forvandler Molly sig fra hardcore detektiv til rig studine og har til opgave at beskytte den medstuderende Alex Patrone (Lauren McKnight), hvis far har planer om at vidne mod en farlig flok.