The Night Before
Ethan (Gordon-Levitt), Isak (Rogen) og Chris (Mackie) har været venner siden barndommen, og i et årti, har deres årlige juleaften reunion været en årlig nat af skørhed og munterhed. Nu, hvor de er blevet “voksne”, er traditionen ved at være slut og for, at gøre den sidste reunion så mindeværdigt som muligt sætter de sig for, at finde The Nutcracka Ball – den hellige gral af julefrokoster.