Dr. Pimple Popper: Where Are They Now
Where Are They Now: Cheri and Janice
Sisters Cheri and Janice discuss life without lumps as they bond over their love for Dr. Lee.
Yami shares how her dancing career has evolved since Dr. Lee removed her avocado-sized cyst.
Schoolteacher Barb reminisces on what it was like to have her heart-shaped back lipoma removed.