Ex on the Beach Norge
A newly arrived ex has the girls fighting. Lloyd and Rikke get to know each other on a date. A new ex that arrives is known to more than one person.
Jørgen is shocked by the wild bunch that meets him here. He gets to go on an action date with Cecilie. Daniel must talk to Melina on a massage date.
Helene and Melina regret their behavior and apologize to Daniel. Four contestants have a group date. Rikke has unexpected feelings for somebody.
Rikke is worried when Henrik starts cuddling up to Inger. A new ex with a bad attitude is not well received. That ex is shocked by what’s going on.