Hovedet oven vande
I DAG
Kyle, Bronte og Cody må overvinde forhindringerne, der skyldes COVID-19's nedlukninger og unikke træningsrestriktioner, mens de træner til OL i Tokyo.
HOLD
Afhængig af trænere, familie og holdkammeraters vejledning stiger presset i det olympiske år. Fysiske skader og mentale sundhedskampe truer forberedelserne.
Svømmesamfundet bringes sammen igen efter et år i isolation. De erfarne atleter Kyle og Bronte kæmper mod tiden og må prioritere skader, mens nybegynder Cody får en lovende start.