Making the Cut
Heidi Klum og Tim Gunn er i gang igen med den globale modekonkurrence, hvor etablerede designere fra hele verden konkurrerer om at blive det næste, store modevaremærke. Hver uge kan det vindende sæt købes i Making the Cut-butikken på Amazon, og den vindende designer vil modtage en million dollar til at investere i deres varemærke.