The Fatal Attraction Murder
The Mistress And The Murder
Efter 27 år i fængsel taler Carolyn Warmus for første gang siden sin løsladelse om sin affære med kollegaen Paul Solomon, hvis kone Betty Jeanne blev fundet myrdet.
Carolyn Warmus, som aldrig vidnede til sit eget forsvar efter råd fra sin advokat, deler nu sin side af historien.