Star Wars Vehicle Flythroughs Star Destroyer Flythrough
S1, E2: Sneak through a First Order Star Destroyer and investigate the corridors and hangar bays walked by legions of loyal stormtroopers and commanded by fearsome First Order officers like General Hux and Supreme Leader Kylo Ren.