Out of the Box Yes and Nose
S1, E2: The kids use their noses to sniff out where Tony is hiding some muffins he's made for them. They pretend to be different animals with different types of noses and make nose puppets out of paper cups which they use to play out their own version of 'Pinocchio.' Pinocchio, whose nose grows when he tells a lie, meets some animals and has a nose contest with them. He learns to be happy with the nose he has and all the great things it can do.