Big George Foreman
From Olympic Gold medalist to World Heavyweight champion, boxer George Foreman leads a remarkable life. He finds his faith, retires and becomes a preacher. When financial hardship hits his family and church, George steps back in the ring and regains the championship at age 45, becoming the oldest heavyweight champion in boxing history.