Chalk It Up
Apple is a fashion forward girl enrolled in one of the most prestigious academic universities in the country. She's there for one thing only: to get her M-R-S. That's right, she wants a ring on her finger, not only to please her crazy mom, but for the happiness she thinks it'll bring her. Todd is the man she's after. Unfortunately, Todd's rugby team gets the axe due to breaking Title 9 with the NCAA, and he quickly moves to Oxford, hoping the international exposure will help his career. Apple makes it her mission to reinstate the rugby team and decides to build a women's gymnastics team. Unfortunately, there are NO gymnasts at Greene! She forms a make shift team out of a bunch of misfit athletes. Finally, Todd returns and BAM, dumps Apple. Crushed, she abandons the team and searches for her new man, ruffling the feathers of the athletic director, and upsetting her teammates. Through this unfortunate turn of events, Apple discovers there might be more to life than finding a husband.