Charlie St. Cloud
Adored by his single mother and his little brother Sam, Charlie St. Cloud (Zac Efron) is an accomplished sailor and college-bound senior with a bright future ahead of him. When Sam dies in a terrible accident, Charlie's dreams die with him. But, so strong is the brothers' bond that, in the hour before each sunset, Charlie and Sam meet to play catch. The return of a former classmate (Amanda Crew) leads Charlie to a difficult choice: remain stuck in the past, or let love lead him to the future.