For Greater Glory
In late 1920s Mexico, retired Gen. Gorostieta and his wife watch their country degenerate into violent civil war when the government enacts a series of anti-clerical laws. Gorostieta is at first hesitant to join the rebels, known as Cristeros, until he begins to see the cost of religious persecution on his countrymen. Though the odds are against him, the general nevertheless transforms a ragtag band of rebels into a formidable fighting force.