Last Rites
After witnessing her lover being murdered by his jealous wife, Angela (Daphne Zuniga) seeks refuge in a church where she encounters a young priest named Michael (Tom Berenger), who gives her sanctuary. But the killing was not a simple act of passion, as the victim had ties to organized crime, and, surprisingly, so does Michael, whose father is a powerful don. When the priest finds himself falling in love with Angela, his religious vows and family ties are both severely tested.