Stelios
The touching story of a child from a Pontic refugee family who managed to survive and thrive against all odds, thanks to his immense talent and resilience in the face of social and personal challenges. Music, love, family, friends, fishing, creativity, people of the night, hardcore fans, and intense conflicts come together to create the mosaic of his life. This film is a tribute to legendary singer, Stelios Kazantzidis, whose voice touched the hearts of all Greeks around the world. A film for those who loved him and those who wish to discover him.