The White Crow
The White Crow is the true story of an incredible journey by a unique artist who transformed the world of ballet forever. It’s about ballet legend Rudolf Nureyev who becomes a top ballet dancer in Russia, but a life-changing visit to Paris soon makes him seek asylum in France.