Who Let the Dogs Out
You thought the answer to the question was obvious, right? The Baha Men. In fact, the origin story of the smash hit, 'Who Let the Dogs Out', is murkier and more complicated than anyone could imagine. Little did artist and curator Ben Sisto know when he embarked upon an obsessive eight-year quest in search of the answer to the question, that he'd uncover a deep well of controversy and legal battles. His pursuit of the truth is relentless, and the result is an engrossing and hilarious meditation on copyright and originality in art.