Servant
From M. Night Shyamalan, Servant follows a Philadelphia couple in mourning after an unspeakable tragedy creates a rift in their marriage and opens the door for a mysterious force to enter their home.
Reborn
Leanne, a young nanny, is hired to care for baby Jericho. But all is not as it seems.