She-Hulk: Attorney at Law
Jennifer Walters has a complicated life as a single, 30-something attorney who also happens to be a green 6-foot-7-inch superpowered hulk.
A Normal Amount of Rage
Jen Walters' world is turned upside down after a freak accident leaves her with superpowers.
Superhuman Law
Jen is hired at a prestigious law firm but must practice as She-Hulk and rep a complicated client.
She-Hulk represents Emil Blonsky, aka The Abomination, but his parole hearing doesn't go as planned.
She-Hulk's new client Wong is suing a magician for unauthorized use of the Mystic Arts.
She-Hulk discovers Titania owns the name "She-Hulk" and is suing her for trademark infringement.
Jen is a bridesmaid in a friend's wedding, a stressful event compounded by unique She-Hulk issues.