A Galactic War Is about to Break Out! Assemble the Yamato Fleet!!
S3, E1: Seeking a new home for the Gamilas people, Dessler discovers a planet called Galman; on Earth, the Space Battleship Yamato becomes the flagship of the newly formed 65th Escort Fleet.