S1, E105: Children enjoy playing and learning about vehicles. But something more important, related to vehicles, are road safety rules. Groovy and Phoebe will learn to be careful around the road but also about a lot of vehicles they love like trucks or cranes, how cool is that Groovy can transform into anything he wants!