S1, E4: Nerea, a somewhat obsessive person, has always dreamed of a romantic getaway at an idyllic cabin in the mountains. However, her dream becomes a nightmare when she discovers that her boyfriend Diego is a cheater. When a heated argument ends with Diego’s death after an accidental fall, a desperate Nerea must use the power of the internet to find a way to dispose of the body.