S1, E2: A popular influencer named Markel Allende arrives at the cabins for a promo. While walking around, Markel discovers a unique plant, a Mandragora, that could relaunch his career. But the plan backfires after he reveals his “new friend” on social media, leaving him at risk of being canceled and facing real world threats from his biggest online hater.