Everything In It's place
S1, E6: On Bita World, Bita's ship stalls. On Planet Earth, Lila, Dan and Tito try to assemble a puzzle. In the World of Imagination, Bita takes the children on an adventure. Back on Earth, with the room tidy, the children complete the puzzle.