Ley-La, Rise of a Music Star
S2, E6: After Zac lies to his dad, he is forced to find a job; Autumn uses her new prosthetic; Liann tries to figure out who Ley-La is; Olly pushes Paisley out of her performance comfort zone, but she doesn't say anything and ends up deeply sad.