Moms Are Special, Dads Can Be Any Motherf...
S1, E2: Lázaro's disappearance worries Rogelio because of the photo of his mother in his bag; María Marta accuses Burgos of the kidnapping; when Father Camilo falls ill, Rogelio takes over his duties and performs a novena for Beatriz.