S2, E1: Single mom Rachel prepares to travel to England with a baby; grandmother Angela gets ready to meet her Nigerian prince; Ricky starts to doubt his trip to Colombia; Darcey welcomes Jesse to America; Paul embarks on another journey to Brazil.