Terra dos Lobos
The timid and insecure Kyle has a crush on Jess and he invites her to go to the Paradise ghost town as a pretext to be close to her. He brings his best friend Ben with him, but Jess comes with her boyfriend Rob. Kyle drives his convertible to the town and sooner Ben is deadly wounded by a ferocious pack of wolves. The trio of survivors is surrounded and trapped by the smart wolves and they have to be brave enough to face the animals.