Body By Beth
The decaying gym of 80's fitness muse Beth Aguiar is in ruins, but neither her nor family seem to care. That is until a new and modern gym opens across the street and forces the dysfunctional family to work together to save their business.
Shake it up with Beth
Carol gets in trouble at work. Beth hurts her back when arguing with Ri-Man. A strange package causes even more chaos at the gym.
You Didn't Know How to Love Me then... and You Won't Know Now
Carol suggests merging Espaço Namashte and the gym. Lu considers working for Fitness World. A former pupil of Beth copies her methods.
The team works on renovating the gym. Ronaldo gets annoyed by the new sign. A computer bug causes chaos in Beth's schedule.
Carol introduces the gym's new app to the team, but Daniel feels left aside. Ronaldo and Ri-Man meet old friends at the gym.
Maria Amélia and Soraya hear weird noises in the gym's restroom. Carol and Beth make plans to beat Fitness World.
Ri-Man hides from Ronaldo that he's working out and Daniel starts a YouTube channel. A gym member hits on Carol.