Bronco
Dissapointment
In 1979, a band of four friends look for a way into the music industry; they manage to raise the money to record their first album, but suffer great disappointment that ends in a meeting with their future manager, Fermín Ordoñez.
Finding Talent
The members of Bronco decide to give one last battle to achieve their dream. In a talent contest they are discovered by executives of a multinational.
Fermín arranges a tour of the United States for the group and begins an adventure of highways and cheap hotels; Eric is pressured by his family to leave music and Ramiro Delgado replaces him.
Lupe invites Ramiro to stay in the band; Fermín gives the group excellent news, they will play at one of the most renowned venues in Apodaca, but the happiness does not last long.
Fame begins to open an insurmountable gap between Lupe and Fermín; Lupe, guided by Homero, composes what will become the greatest anthem in the band's history.
Martha passes out, and when Lupe heads to the hospital, he learns that his wife is pregnant; Jovita finds evidence that Ramiro is cheating on her and decides to leave him.