My House Is Your House
Teryn and Victoria help a couple raise their short-term rental rates by giving their bungalow a stylish renovation.
Suite Backyard
A couple knows they could get more per night renting the dated apartment above their backyard garage; Ryan and Claire help them utilize the outdoor space to attract potential renters.
A couple is trying to convert their underutilized carport into a short-term rental; Teryn and Victoria step in to create an amazing master suite outdoor living space that transforms the property into a major moneymaker.
Ryan and Claire help a couple turn the lower-level of their garage into a stunning one-bedroom rental worthy of rave reviews.
A couple has been renting a room attached to their home for a minimal nightly rate; Ryan and Claire step in to transform the entire house into a luxurious rental, allowing the growing family to take their own vacations.
Rhonda is looking to expand her upstairs short-term rental business; Teryn and Victoria decide to incorporate a few sentimental items that will stand up to the wear and tear of future renters.