Kdabra
A young man runs away from a religious community and becomes a well-known international magician.
Luca has a strong case of narcolepsy and enters a dream world in an attempt to never come back to reality. Rene almost chokes while rehearsing a trick and understands that his days as a great magician are over. Trejo is imprisoned.
Ana discovers new information about Luca's true origin. Trejo infiltrates the Order and makes a great discovery. Luca plans to consummate his love with Karina to defy his father, but tragedy gets in his way.
Luca is finally free, but he is completely oblivious to the fact that a merciless serial killer is after him and will not stop until he gets him.