MasterChef Paraguay
MasterChef Paraguay is a Paraguayan competitive cooking reality show, based on the original British series of MasterChef, open to amateur and home chefs. Produced by Chena TV, it debuted on April 3, 2018 on Telefuturo. Amateur chefs compete to become the best amateur home cook in Paraguay through challenges issued by judges Nicolás Bo, Eugenia Aquino and José Torrijos. Paola Maltese is the main host.