Monsters of God
The Fever
The obsessive drive to own rare and dangerous animals sends the illegal reptile trade increasingly underground, fueling a dark, billion-dollar smuggling industry populated by notorious and ruthless dealers.
Operation Cobra
A Florida reptile dealer takes the trade business into the dark underworld of Miami drug smuggling and gun-running.
A man builds a massive import and export empire that turns reptiles into a booming global commodity.
The breeding of genetically modified rare animals commands enormous prices; U.S. authorities uncover a vast trafficking network that entangles dealers and major zoo institutions in the global wildlife trade.
Malaysian kingpin Anson Wong emerges as a shadowy force at the center of the global reptile trade; a U.S. agent goes under cover to penetrate Wong's inner circle.