Olhos da Lei
The intense routine of more than 30 thousand emergency cases recorded by the largest police operations center in the southern hemisphere. With the support of a technological network and police body cameras, COPOM monitors dramatic calls.
The São Paulo Military Police Operations Center works non-stop to respond to emergencies in the largest city in the country. Requests for help move more than one monitoring team and one of them reaches the special tactical action group.
Family Occurrences
Alleged kidnappings of family members interfere with the routine of the São Paulo Military Police Operations Center. There's also an occurrence involving a child, a hostage emergency and a call that is supported by the city's smart radars.
The Military Police Operations Center monitors three dramatic emergencies in São Paulo. A car dragged into a stream on a rainy day, a motorcyclist on the run and a pregnant woman in labor.
On game day in Brazil, the streets of São Paulo are empty and the São Paulo Military Police Operations Center needs to set up a police siege to contain high-speed robbery suspects, help an injured person and prevent a residential robbery.
The Operations Center of the Military Police of São Paulo is monitoring the case of a man who attacks a bank after being denied a loan and follows up on a call involving the uncle of an injured robber who wants to confront the police.
Three cases mobilize the São Paulo Military Police Operations Center. An occurrence of a suspect who is trapped in an overturned car. A lady whose house has been invaded. And a GATE operation to save hostages at a medical clinic.