Point of View: A Designer Profile Brian Patrick Flynn
S1, E3: World traveler and nature-inspired designer Brian Patrick Flynn transforms his mid-century modern home in Atlanta, Ga, with his distinctively vibrant design style to fulfill his childhood dream of living in a treehouse.