Rubiales vs Hermoso: The World Cup Kiss Episode 2
S1, E2: Spanish footballer Jenni Hermoso's side of the controversial kiss at the Women's World Cup; she's the star witness in the trial of her former boss for sexual assault; her teammates give their story of her bravery in coping with the kiss' aftermath.