Se llamaba Pedro Infante Se llamaba Pedro Infante - Desilusión
S1, E3: Thanks to the radio, Maria Luisa discovers that women are crazy about Pedro and guides him to success. Pedro becomes more confident, while Maria Luisa is unable to give Pedro what he most desires.