Shaq's Super Truck
S1, E6: NBA star Shaquille O'Neal shows up unannounced at Apocalypse, to Jerry Jr.'s delight - he's been trying to get Shaq's attention for over a year; Joe begins work on Shaq's Juggernaut, but Jerry repeatedly interferes, forcing Ashley to step in.