S1, E2: Having helped Koshigaya, Kana decides to join Magilumiere Magical Girls Inc.; Kana is taken aback after meeting president Kouji Shigemoto, engineer Kazuo Nikoyama and Kaede Midorikawa from sales; Midorikawa encourages her to give BROOM riding a try.