Heaven Will Wait
LOCARNO 2016. This emotive, worthwhile drama explores a very timely issue: How to prevent the radicalization of a younger generation by Islamic recruiters. Sonia and Mélanie, are two teenage girls which lives are transformed by their newfound beliefs, leaving their families with daughters they no longer recognize, whose love has become hate and resentment.